Pioenen

Pioenen

donderdag 23 april 2015

Out for the count

Het begint bijna vervelend te worden maar als je de afgelopen week meer je bed en zetel dan iets anders hebt gezien, heb je niet zoveel om over te schrijven. En zéker al niet als veel van je gedachten niets anders waren dan "please, make it stop". Ja echt, totaal uitgeteld of out for the count was ik.
Boosdoener was een angina. Mán, nooit geweten dat je daar zó van onder de voet kan zijn. Zulke stekende keelpijn dat het aanvoelt alsof er tientallen pas geslepen messen tegelijk al rond draaiend, in je keel gestoken worden. En dat ze er langs je oren terug uitkomen. Om nog maar te zwijgen van de spierpijn die je dan weer tot zelfs in je pink kan voelen. Seriously, daar lopen heuse zenuwbanen in dat kleine ding.
Positief nieuws is dat het sinds vanmorgen al een stuk beter terug gaat. Ik voel me terug mens en ben vandaag al is terug buiten geweest. Met echte mensenkleding aan en fris gewassen haren. Dus geen leggings en joggings meer en zonder een gerafeld T-shirt en sweater met Flor-gaten in. Mezelf wel in een jeans gestoken met een paar gaten in maar dát is dan weer mode en totaal andere koek.
Positief nieuws is ook dat het labo dat mijn bloed onderzocht heeft, me een all clear heeft gegeven. Althans nu maar hopen dat mijn dokter, die voor woordvoerder van dat labo gespeeld heeft, niet gelogen heeft :-) Just kidding want heb de uitslag van het onderzoek mee doorlopen en de bollekes en pluskes stonden precies toch waar ze moesten staan.

Dus... de dees is klaar om er terug in te vliegen. En het wordt tijd want ik zie mijnen hof elken dag groener worden daar waar het niet direct hoeft. En ik zie gele bloemekes opschieten van het soort dat ik niet direct in een vaas wil zetten. 
Om nog maar te zwijgen van de binnenkant van mijn huis. Veel dingen hebben momenteel een gezellig grijs laagje gekregen. Pluspunt is wel dat de Flor zijn bijdrage hierin doet. Hij vindt dat al dat grijs wel wat oranje kan gebruiken en hij laat dus lukraak overal in het huis gezellige rosse plukken rond slingeren. Kleurrijk wordt het daardoor wel en zacht aan je voeten ook.
Hieronder een paar foto's om het duidelijk te maken.
 
Maar weet je, er zijn ergere dingen en midden volgende week gaat álles er spic & span terug uitzien. Always look on the bright side of life. Tedéuh, tedéuh, tedéuhtedéuhtedéuh. Hieronder het échte, éentje uit de ouwe doos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten