Pioenen

Pioenen

vrijdag 24 juli 2015

It's a fact

Facebook is ondertussen een echt feit en jullie kunnen me gewoon vinden onder m'n naam "Jacqueline Lisa Dom". Een pagina op m'n eigen naam en nog een andere voor m'n blog vond ik net iets teveel van het goede. Nu in het begin alleszins toch. Ik ga gewoon als ik iets nieuws post op m'n blog ook een linkje zetten naar FB. Grappig wel waren sommige reacties van vriendjes zoals "Hier se, Jacqueline Dom op FB !" En jaja, ze is inderdaad overstag gegaan.
Jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat m'n layout er weer iets anders uitziet, kleuren zijn ook weer veranderd en een lijntje hier en een kaderke daar,... Ja mensen, sorry, het is en blijft a-work-in-progress. En vermits ik nogal chaotisch van nature ben, durft mijn visie wat kleurtjes betreft, al is wisselen. Aan de andere kant, zo blijft het ook boeiend :-)
Maar tateratá-tatááá dit is de eerste officiële post onder "Positivilicious Lisa". Tromgeroffel en drumroll (of is da hetzelfde ?) en toeters en bellen en champagnekurk knal !

Ik heb ondertussen ook een post geschreven voor een vriendin haar blog (cfr mijn post "Shake it off"), maar deze gaat pas gepubliceerd worden vanaf half augustus. Zij is momenteel namelijk bezig met de restyling van haar website en blog. Binnenkort heeft deze een gloednieuw jasje. Haar blog luidt https://timberworks.wordpress.com/. Maar 't is maar om jullie al wat te teasen dat er al andere lectuur in de pipeline zit :-)

Voor de rest ben ik vandaag op de kop af, een officiële week in verlof. Een dikke 2 weken gewoon doen waar ik zin in heb en verder niks. Paar dagjes naar hier en daar en gewoon zien wat de dag zelf ingeeft. Niks moet, alles mag. En véél (gaan) eten en drinken hoort daar bij heb ik ondertussen al gemerkt ?! Who cares wat de weegschaal momenteel aangeeft, strak plan van mezelf vond ik om er tijdens mijne congé niet te gaan op staan. Of is dat boerinnenbedrog ???
Citytripje naar Hamburg is al geweest - hierover komt ook nog een volgend postje. Kwestie van jullie dus op de hoogte te houden.
For now, over en out want ik ga m'n teennagels rood lakken zodat ik terug happy feet heb. En ik happy word wanneer ik ze zie.
Oh ja, om écht nu te eindigen, nog een laatste woordje van m'n favoriete dichter E.E.Cummings : "The most wasted of all days, is one without laughter."
Dus luitjes, smile en luister ook naar volgend plaatje :
www.youtube.com/watch?v=iCQ0vDAbF7s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten