Pioenen

Pioenen

donderdag 12 januari 2017

Winter party

De heel trouwe lezers onder jullie weten dat ik, naast deze blog, ook voor de Timberworks blog stukjes indien. Maar time flies en het is exact van 1 juni vorig jaar geleden dat ik er nog iets voor geschreven heb. Heel hoog tijd dus ! 
Ik had er nog wel aan gedacht maar niet in die mate dat ik m'n gedachten ook echt in daden had omgezet. Maar plots was Ilse er vorige week zélf met de vraag of ik terug zin had om de draad op te pikken. Mijn antwoord was een volmondig jáhaa ! 
Natuurlijk gaat het nu ook weer over hout (timber) en de realisaties die Timberworks ermee doet. Dit keer ga ik het hebben over een winterfeest in een houten bijgebouw, meer bepaald een schuur. En alles dat er bij komt kijken.
Noot : onderstaande foto van de schuur is om een beeld te scheppen, is geen realisatie van Timberworks.
Als ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt, lees dan verder op http://timberworks.be/blog/. En weet je, doe het anders gewoon ook want misschien breng ik jullie wel op ideeën :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten