Pioenen

Pioenen

vrijdag 23 oktober 2015

Me, myself and I

Hey pssssst, weet je wat ? In plaats van een door mij geschreven artikel is er dit keer óver mij geschreven ?! "Ahjaah en waar dan precies ?" zal je jezelf misschien nu de vraag stellen. Wel, in het door Vink zelf opgesteld 3-maandelijks bedrijfsblad "Vink Internal Affairs". 
Elk kwartaal komt er een personeelslid van Vink aan de beurt. Bedoeling is dat je zo meer over het privé gebeuren van deze desbetreffende persoon te weten komt. Met als doel dat je je collega's beter leert kennen en zo een andere "band" creëert. En dit keer ben ik dus aan de beurt omwille van mijn blogje !
Fier dat ik was toen ik het telefoontje van de "redactie" kreeg of ik het zag zitten om dit keer in de spotlight te staan. Euh jaháá natuurlijk dat ik dat zag zitten. Zo gezegd zo gedaan. Als start is er eerst een heus intervieuw van mezelf aan vooraf gedaan. Net echt. Nadien kreeg ik de proefdruk om na te lezen en toen had ik nóg donkerder blosjes op mijn wangen na al die lovende woorden. Gelezen en goedgekeurd. Dank je wel nogmaals Luce voor de kans en het mooie artikel !

Hieronder het artikel :
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten